Wednesday, February 18, 2009

alert!mayday!...last warning yg ke 8!

hola,

hmmm...last time i did wrote bout my football game,where i 'pancit' and run out of breath just after,15mins...and how those old buddies from subang calling me 'budak gemuk'.hahah,damn u guys!after almost 2 months,i can say,i hardly slim down :p masih gemuk seperti dulu.

tapi kan,in 2 weeks i ada course kat subang ni,i had a lot of time to join playing football or futsal.so last week i dah main bola dgn gang nazim CIM,not bad gak la,sampai abis 2nd half.tp telinga tetap dgn kutukan membina dari budak2 subang yg dah lama x tgk aku ni.and the next day aku main futsal plak kt shah alam...not bad gak.walaupun ternganga and terjelir cam anjing,tapi bleh gak la aku berlari sampai 1 jam.2 malam lepas pon aku pegi futsal kt sunway extreme park.sama gak la aku punya tercungap...bila la nak kurus balik ni,seluar byk yg dah x muat do'h...baju dulu yg body fit pon aku dah malu nak pakai,heheh....xpe,jom buat doa selamat agar aku berjaya membakar lemak2 dlm badan aku ni!healthy body,healthy mind!

p/s:malam ni main futsal lagi yea!...aku nak je letak current and 1 year ago pics,so korang bleh compare,tapi sbb aku pemalu,korang imagine jer la sendri!(dalam facebook aku pon ada)

No comments: